Współpraca firm z Imma Speak:

angielski dla firmAngielski biznesowy jest niezbędny do skutecznej komunikacji w firmach. Wiąże się to z wykorzystaniem znajomości języka angielskiego w kontekście zawodowym do przekazywania pomysłów, negocjacji i współpracy.

Jednym ze strategicznych benefitów pracowniczych jest dofinansowanie przez firmę nauki języków obcych. Jeśli reprezentujesz organizację, dysponujesz budżetem szkoleniowym i chcesz, aby Twoi współpracownicy lepiej posługiwali się językiem angielskim, to jesteś w dobrym miejscu!

Jako szkoła o myśli przewodniej Imma Speak: Speak to the World... dbamy również o dążenie do doskonałości w profesjonalnej komunikacji interkulturowej w wielu branżach na rynku. 🌎 Uznając globalny charakter dzisiejszego biznesu, skuteczna komunikacja w wielu językach stała się kluczowym czynnikiem w osiąganiu sukcesu i wspieraniu międzynarodowych partnerstw. Zapewniamy Wam więc wysoką jakość edukacji językowej również i w tym wymiarze.

W Imma Speak specjalizujemy się w dostarczaniu odpowiedniej wiedzy językowej w celu zaspokojenia specyficznych potrzeb profesjonalistów z różnych branż, zapewniając, że szkolenie jest zgodne z celami biznesowymi. Z uwagą słuchamy potrzeb i czujemy się odpowiedzialni za rozwój biznesowy firm.

Współpracując z Imma Speak, Twój zespół może poprawić swoje umiejętności językowe, poprawiając komunikację z międzynarodowymi klientami, partnerami i interesariuszami prowadząc do dynamicznego rozwoju firmy oraz większych perspektyw nowych współpracy biznesowych.

Otrzymasz od Nas:

  • dogodny termin zajęć online, aby dostosować się do napiętych harmonogramów pracowników;
  • długość, częstotliwość i treść kursu 100% dopasowane do indywidualnych potrzeb;
  • comiesięczny raport postępów językowych i tematyki zajęć;
  • dokumentację i certyfikat ukończenia kursu;
  • dogodną formę podjęcia współpracy – dokonanie formalności online

i oczywiście kluczową...

  • płynność i umiejętność swobodnej komunikacji biznesowej i ogólnej

Z przyjemnością omówimy możliwości współpracy i zbadamy, w jaki sposób możemy dostosować ścieżkę językową do unikalnych wymagań firmy.

Jeśli zainteresowała Cię nasza Oferta Angielski dla Firm, prosimy o bezpośredni kontakt przez Nasz Formularz Kontaktowy na stronie internetowej//adres email:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w celu dalszych ustaleń. Przeprowadzimy Cię przez cały proces.

Dziękujemy za rozważenie współpracy i z niecierpliwością czekamy na możliwość kooperacji w celu poprawy umiejętności językowych współpracowników oraz szerzenia dobrych nawyków w globalnej komunikacji.

Zaglądnij do Nas i... Speak to the World... 🌎

💡 Spójrz poniżej, aby dowiedzieć się o kluczowych aspektach Business English dla firm, z którymi nauczymy Cię radzić sobie w sytuacjach biznesowych:

Profesjonalna komunikacja e-mail:

  • Używanie profesjonalnego, jasnego i zwięzłego języka.
  • Zwracanie uwagi na poprawność gramatyczną i pisownię.

Spotkania i prezentacje:

  • Wyrażanie pomysłów w sposób jasny i pewny siebie.
  • Odpowiednie słownictwo biznesowe.
  • Logiczna struktura prezentacji.

Umiejętności negocjacyjne:

  • Rozwijanie technik negocjacyjnych.
  • Dyplomatyczne elementy języka.

Telekonferencje i komunikacja wirtualna:

  • Mówienie zwięźle i na temat podczas wirtualnych spotkań.
  • Efektywne zarządzanie czasem w wirtualnych interakcjach.

Networking:

  • Angażowanie się w small talk podczas wydarzeń networkingowych.
  • Profesjonalne przedstawianie się.
  • Nawiązywanie kontaktów przy użyciu odpowiedniego języka.

Komunikacja międzykulturowa:

  • Świadomość różnic kulturowych w komunikacji.
  • Dostosowywanie stylów komunikacji do różnych kultur.
  • Unikanie nieporozumień kulturowych.

Etykieta biznesowa:

  • Zrozumienie i przestrzeganie właściwej etykiety biznesowej

Zarządzanie czasem:

  • Używanie jasnego i zwięzłego języka, aby przekazywać informacje istotne z punktu widzenia czasu.

Komunikacja w obsłudze klienta:

  • Rozwijanie skutecznych umiejętności komunikacyjnych w kontaktach z klientami.
  • Profesjonalna obsługa zapytań i skarg.
  • Używanie pozytywnego i empatycznego języka.

Współpraca w zespole:

  • Skuteczna komunikacja w zespole.
  • Przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych.

Ciągłe uczenie się – let's keep up with it:

  • Bądź na bieżąco z językiem branżowym i rozwijaj się zawodowo!

Skupiając się na tych aspektach Business English, firmy mogą poprawić komunikację, współpracę i ogólną wydajność w miejscu pracy. Regularne szkolenia i praktyka mogą przyczynić się do poprawy umiejętności językowych i bardziej udanego środowiska biznesowego.